Aardrijkskunde |
Havo/Vwo |
Domein B |
Wereld |
|
|
Domein C |
Aarde |
Geschiedenis |
Havo/Vwo |
Domein A |
Historisch besef |
Maatschappijleer |
Havo/Vwo |
Domein B |
Rechtsstaat |
|
|
Domein C |
Parlementaire democratie |
Economie |
Havo/Vwo |
Domein H |
Consument en welvaart |
|
|
Domein I |
Produceren en welvaart |
Biologie |
Havo |
Domein A2 |
Analyse van en reflectie op natuurwetenschap en techniek |
|
|
Domein D |
Stofwisseling |
|
|
Domein E |
Dynamisch evenwicht |
|
Vwo |
Domein B |
Structuren van ecosystemen, organismen en cellen |
|
|
Domein D |
Metabolisme |
|
|
Domein E |
Dynamiek en homeostase |
Natuurkunde |
Havo |
Domein A2 |
Analyse van en reflectie op natuurwetenschap en techniek |
|
|
Domein B |
Elektrische processen |
|
|
Domein D |
Kracht en beweging |
|
|
Domein E |
Materie en energie |
|
Vwo |
Domein D |
Warmteleer |
|
|
Domein E |
Golven en straling |
Scheikunde |
Havo |
Domein C |
Stoffen en materialen 2, organisch |
|
|
Domein D |
Stoffen en materialen 3, biochemisch |
|
|
Domein F |
Chemische industrie |
|
Vwo |
Domein C |
Koolstofchemie |
|
|
Domein E
|
Kenmerken van reacties |
|
|
Domein F |
Chemische techniek |
Algemene
natuurwetenschappen |
Havo/Vwo
|
Domein D
|
Biosfeer
|
Culturele en kunstzinnige
vorming |
De webquest is uitermate geschikt als praktische opdracht.
De webquest vraagt de leerling om de inhoud op een treffende manier in beeld te brengen. |